Gå til innhold

Lamborghini Gallardo uti snø :O

Ranger emnet

ThomasEK

Anbefalte innlegg

Så en sliken i hvit på Oset høyfjellshotell :D Er ikke disse utstyrt med Quattro da?

Hehe, Gallardo Quattro, den var ny;) Tviler egentlig på at det er Quattro-system på disse, men ikke vet jeg. Er jo tross alt VW-eid, så man vet jo aldri:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

Hei ser dere diskuterer oksen min her , for å hjelpe til litt med deres nysjerrighet så kan jeg først si at Lamborghini startet med å bygge firehjulsdrevne traktorer å endte opp med å bygge en av verdens beste sportsbiler , lamborghini har base på å bygge 4x4 i sine utgaver men har noen utgaver med kun bakhjulsdrift , når det gjelder Gallardoen min er dette ja ikke en standard Gallardo , er nok av tuning firmaet EDO dyttet mange flere okser ned i baken på bilen samt en del modifikasjoner, når det gjelder disse såkalte lakkerte felgene er nok dette helt feil , de er nok orginale slik , greit å sette seg inn i informasjon før en spytter ut hva en tror eller kan tenke seg , men håper jeg har gitt dere noe mer kjøtt på beinet nå , og en riktig autofil sommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilket tuning firma du sa den var styla på :) Men mange så tror de vet alt ;)

Forresten meg du snakka me utforbi Rema en vinters kveld :) Jeg kom bort å tok bilder i det du kom ut av butikken, er så heldig at jeg får se "Oksen" din ofte utforbi Siste Reis :D

btw. Vet du hva som skjer der? sist gang var det elendig house musikk :P hehe

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker deg igjen nå , ikke mange som viser slik interesse som du , vel er faktisk etter hva Lamborghini Stocholm informerer meg om den andre i scandinavia som har kjøpt vinterdekk å kjører på vinteren med bilen min som jeg sa til deg er ikke kjøpt for å støve ned i garrasjen heller, ja jeg ser ditt spørsmål ang X-it Sportsbar & Nightclub nye navnet til Siste , er slutt på House musikken der nå , vi prøvde å finne ut om det ville funke men i Askim og der var det å glemme , så nå er det 80,90 og nyere komersiell musikk de spiller, og en del rock`n roll også , håper du vil trives bedre der da , og jeg tar ut <Murceilagoen min nå om noen uker å da får du noe virkelig å sikle etter har en IMSA bygget LP 640 , var i Askim i fjor med den noen ganger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hmm hvordan kan jeg sette meg inn i info om bilen?

Bilen din er og forblir vel strengt tatt en "standard" gallardo selv om EDO har tunet den.

sist jeg sjekket så lamborghinis racing utgaver av gallardo'n slik ut:

5661285228_c473830cda_m.jpg

RONN5301-1255369580-O by Watchonista.com, on Flickr

eller "gate" versjonen

5030742320_56e5142f00_m.jpg

Lamborghini Gallardo LP570-4 Blancpain Edition by alratag twice again, on Flickr

og jeg tror nok de ser slik ut i dag også..

MEN anyway...var i london forrige uke og så rundt 200 lamborghinier på gata; lp670 sv, diablo sv, lp570 sl, aventador osv. har kun sett 7 i norge så langt i sommer. takk for at du lufter dagros og bidrar med stigning i statistikken!

Endret av zonda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Godt vedlikehold håller rust vekk fra alubiler.

Regner med at denne bilen ikke blir vasket 1 gang i måneden...

Vask er jo en ting, men det er jo de stedene du ikke kommer til og ikke får vasket som somregel er de mest utsatte stedene for rust.

Hvordan mener du at en aluminiums bil skal ruste vekk på salta veier da?

Allt av understell, oppheng, calipere, bremsskiver, bærearmer, deler i motorrom osv er vel ikke aluminium? Mange av bilene vi har inne på verkstedet på jobb ser jo helt forferdelige ut bare etter 2 år på salta vinter veier.....

Og aluminium er vel heller ikke totalt fritatt for rust?

Til og med EVO'n min som hadde knappe 14000km på telleren da jeg hentet den hadde antydninger til rust en god del steder i understellet (oppheng og bærearmer spesiellt). Så om du tror du berger noen bil fri for rust på salta veier har du nok ikke bare skivebommet, men du har også tatt feil skytebane.

Endret av Bilpleie Gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppheng er jo alu, nesten alle nye audi osv og har det :) bremseskiver er keramikk, det ruster ikke.. Fleste delene i motor rom er alu og titan, tror ikke eksos er titan på den bilen da... hmm.

Så ja og nei, alu eijrer ligner på rust bare grønt/svart. Men tipper han har råd til vedlikehold og jevnlig tektyl behandling :) Så ville ikke tenkt så mye på rust med den bilen :) Syns det er modig å bruke den om vinteren, hadde mye heller bekymra meg om å skli inn i noen eller at noen skulle sklidd inni meg hvis jeg kjørte rundt i den ;) enn rust ihvertfall....

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider