Gå til innhold

Konkurranse. Style my car! Beste bidrag eller "vinner" skal få 400,-

Ranger emnet

Mad Silence

Anbefalte innlegg

Heisann alle Photoshop bil guruer! ^^

Tenkte å ha en liten konkurranse her for gøy!=) Jeg har en 1993 Honda civic Hatchback som jeg kunne tenkt meg å lakkere litt om! Har tatt all rust i hjulbuer på den nå og det ser jo ikke ut slik den er nå ^^

Så jeg tenkte å lakkere den. Billigste alternativ er å legge en todelt farve tenkte jo jeg. Beholde orig rødfarven øverst så relakkere nedre del i en annen farve "så det ikke ser helt rart ut"

Ønsker da her bidrag til en rå måte å legge den todelte farven på! Jeg prøvde meg litt selv bare å legge en rett linje. Syns nå ikke det ble så kult. Nå er ikke jeg noen photoshop master heller akkurat :S eneste minus er at topfarven må være rød. Er vel en vanskelig farge å dele med en annen en svart kanskje, men vi får se=)

Så jeg vil belønne det beste bidraget, AKA vinneren med 400kr!

Legger ved noen bilder av bilen dere kan bryne dere på!=) Forslagene kan legges inn her i tråder, eller mailes til meg om dere ikke vil vise andre deres verk og være redde for stealing av ideer ^^

Tenkte å sette fristen til ut denne mnd. Eventuell vinner blir kåret 1 April!=) Måtte forslagene strømme på!=)

E-Mail: danandresyrtveit -at- gmail.com

Ikke de beste utgangsbildene. Skal prøve å fikse noen bedre. " evt kan dere ta en annen rød civic fra google som er bedre egnet. Sålenge det er en rød civic Hatchback=) Listen som mangler får dere og evt bare photoshoppe på ^^

BILDE:

edited.JPG

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Altså=) du trenger ikke det. men om du vil er det fullt lov =) Hvis du mener det blir råere er d bare å kjøre på!=)

Nei grunnen til at jeg velger todelt er pga rust i hjulbue bak er tatt pluss nede ved kanalene som dere ser. og det ser ikke bra ut slik det er nå. og jeg vil helst slippe å måtte hellakkere=) Så det er tanken ja=)

SYNS DU IKKE FELGA MINE ER PENE? ^^ haha

Mvh Mad Silence

Extreme Db-Drag!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo i mars ^^ hehe. Er helt reell=) beste bidrag AKA vinnern får den sinnsyke pengepremien ^^

Liker at konken pågår såppas lenge, da MAc'en min ble levert på reperasjon i dag =/

Men slenger inn et bidrag så fort jeg får den tilbake;)

Så lenge det ikke er en Aprilsnar da? ;)

Mvh Mad Silence

Extreme Db-Drag!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OHOI skal si! Allerede nå har det tikket inn endel forslag på mail her! Ikke verst!=) Dette blir spennende=)==) Skal få lagt inn ett bilde til imorgen av andre siden så dere ser hvor høyt rustfiksen har gått=) MÅTTE forslagene STRØMME PÅ ^^ Er selvsagt også lov å være ekstra kreativ hvis du mener du lager ett BØST design seff ^^

Mvh Mad Silence

Extreme Db-Drag!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da prøvde jeg meg på et innslag til konkurransen. :)

Originalbilde jeg brukte:

1993HondaCivicHatchback.jpg?t=1299536814

Min modifikasjon:

1993HondaCivicHatchback-mod.jpg?t=1299536814

Det som er gjort med bilen er:

- Customtilpasset lykter fra BMW

- Byttet felger

- Sotet sideruta

- Farget bilen i todelt rød og svart

- Senket bilen

- Senket taket

- Omgjorde bilen til pickup

- Custom frontfanger og sideskjørt

- Fjernet emblem

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hadde jo vært fint om alle forslagene ble lagt ut her også så vi andre fikk sett :)

enig!

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider