slowie Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 hei ! Circa hvor mange dempe matter skal til i en peugeot 307 2003 mod ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Kor langt er eit tau? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 skal du konkurere i db drag eller no?tror det var 4mm i tykkelse som var max der hvis ikke så havner en i xtreme minns jeg det var noen som sa.demping kommer ann på hvor mye du vil dempe,og hva du vil dempe med ;).mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slowie Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_189_197&products_id=4591 holder dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Du må nok gi ein del meir info om prosjektet ditt. Kva skal du dempe og kvifor skal du dempe? Har du eit anlegg til 5000,- er det ingen grunn til å bruke 10000,- på demping Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 (endret) skal du konkurere i db drag eller no?tror det var 4mm i tykkelse som var max der hvis ikke så havner en i xtreme minns jeg det var noen som sa.demping kommer ann på hvor mye du vil dempe,og hva du vil dempe med ;).mvh kim 4mm ELLER 2 lag. Om man demper dører så er det viktig at TOTALE antall lag ELLER 4mm er maks. Det vil si, du kan ikke ha 2lag/4mm i ytterblekket OG 2lag/4mm i innerblekket. Du må nok gi ein del meir info om prosjektet ditt. Kva skal du dempe og kvifor skal du dempe? Har du eit anlegg til 5000,- er det ingen grunn til å bruke 10000,- på demping Det kommer jo igjen ann på hva han vil ha ut av dempingen da, noe han ikke har sagt enda :p Jeg hadde dempet en sånn bil skikkelig uansettt da jeg ikke er noe særlig fan av veistøy, men det er jo en subjektiv mening.. http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_189_197&products_id=4591 holder dette ? Det der er nesten 4kvm, om du skal dempe 4kvm så holder det, skal du dempe mer så holder det ikke.. Kan jo hende det er nok med 4kvm til både gulv og tak i en 307. Men jeg hadde gått for den pakka som heter Silver, og ikke Gold. Er stor prisforskjell og jeg tviler på at du merker forskjell. Det vanlige er å dempe tak og gulv. Har du høyttalere i dørene fremme så kan det lønne seg en god del å dempe disse også. Nå vet ikke jeg hvor stor en 307 er innvendig, men 4kvm virker litt lite. Dette var det som gikk med for å SKIKKELIG dempe en Opel Astra STV for SPL bygg. Men dette var et drøyt bygg da:P Her ser du hele gulvet dempet. Er nok en god del kvm inne i en bil :P Endret Mars 2, 2011 av user_name Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slowie Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 blir jo 2x GZPW 12" 3kw pr stk 2x DynaBel BF7501 2.5kw pr stk + frontsett med forsterker :p Men nå er jo grunnen til at jeg spørr fordi jeg ikke har peiling xd tenkte meg bare fram til såppas at siden jeg først setter igang gjør jeg det ordentlig, å veit at de fleste her på forumet er villige til å hjelpe :) herlig jobb med astraen da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Ok, virker som at du har et ganske seriøst "bassprosjekt" på gang ;) Jo stivere blekket i bilen din er(altså bra dempet), jo mer bass vil du få! Astran har vel 4 lag i taket eller noe, og det trengs! Kassa som satt i den var vel nesten 400L og 2x18" Fi BTL med 2xBF7501 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slowie Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Høres jo kjempe bra ut! synd det er dyrt :\ glad jeg har tålmodighet å tiden til takke :) hvor mange plater brukte du å hvor store er de ? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Platene er ca. 50cm x 75cm. Egentlig ganske store :P (hver pakke har 10ark) Tror installbay.no har tilbud på STPluss silver nå, til 899kr per pakke(billig!). Ellers så kan du jo bare sende Pål en mail som forteller hvilken bil det gjelder, og hva du vil ha ut av det. Han setter vel opp et godt tilbud vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg