kimandre92 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Heisann, har funnet en Opel Calibra med en Opel Vectra 2,5 Liter V6'er som jeg lurer på om jeg skal ringe på og evt. kjøpe. Men har hørt noen rykter om at de drikker noe sykt med bensin? Hvor mye må jeg regne med på mila??? Langkjøring/riksekjøring Jobber litt over 1 mil fra der jeg bor, og skal kjøre på jobb 5 dager i uka så. Håper på kjappe svar ! MVH Kim Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 2,5 v6 i omegan min brukte 0,7 på langkjøring, og det er en mye tyngre bil enn calibra :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 0,68-0,75 på langkjøring. og opp til 1,1 på bykjøring;) bruker den mer enn det er motor sliten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Endte faktisk opp med en Nissan 200SX :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg