Gå til innhold

Forskjell - Forsterkere

Ranger emnet

TropicX

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bisarre

Ser du er ganske så ny her... Du har tydeligvis ikke lest mange av innleggene mine.

Det er svært sjelden jeg "slenger dritt" som du kaller det. Kommer oftest med så gode råd som jeg kan klare å stille opp med. Men når du begynner å hugge løs i vildens sky, må du også regne med at du får svar tilbake. Har faktisk ikke angrepet hverken deg eller andre, uten at jeg har fått meg et slag først.

Utrolig lite gjennomtenkt å komme med syrlig kritikk fordi jeg ikke er enig med andre. Og om jeg ikke skal kunne være uenig med andre, er det liten vits i å være på et slikt forum.

Kan en god del om bilstereo, men er langt ifra utlært... Innimellom kommer det innlegg her, som jeg kan ta til meg som god lærdom. Men dessværre kom ikke noen av dine dit.

Vi kan gjerne diskutere ting, men da synes jeg at du må kunne komme opp med noen gode forklaringer på ting, om du vil kunne tas seriøst på dine "saklige" komentarer.

Som det ble sagt i en post over her: "Merkelig at to stk monoblokker spiller bedre enn den forsterkeren"... (Sarkasme)

Når du sammenligner to forsterkere, kan du ikke si at den ene er bedre enn den andre, pga at to monoblokker (som ikke hadde noenting med den ene eller andre forsterkeren), spilte bedre enn den andre... Hold deg gjerne til saken.

Synes ikke det er noe morro å krige, bare fordi jeg ikke har så god tru på et merke som du har. Jeg er åpent for det meste, men jeg lar ikke en persons ord overbevise meg, bare fordi han mener ting er bra. En mening bør kunne bakkes opp med tester, eller resultater. Og jeg kan ikke si jeg har sett noen tester, eller resultater fra SQ eller dB-drag konkuranser, hvor BM har vært i toppen. Og når jeg kobler det sammen med den erfaringen jeg har med det merket, kan jeg ikke se hvordan jeg kan være "useriøs", og "slenger dritt"... Men jeg har sagt det tidligere... Kommer det gode testresultater, eller konkuranseresultater, skal jeg snu på meninga mi.

Nå føler jeg at jeg ikke gidder denne diskusjonen mer. Folk får gjøre som de vil. Jeg presser ikke folk til å kjøpe mine merker. Det har jeg heller ikke gjort i denne tråden.

Hei igjen :)

Er på ingen måte ute etter å "krige" jeg heller. Mulig jeg ble litt usakelig i det ene innlegget, men er kjedelig å se en sånn massiv negativ kritikk fra så mange mot BM når ingen har hørt annet enn de elementene de solgte på Clas Ohlson.

- BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider