V!d@r Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i taktrekk til 740 sedan? har søkt litt på nettet, men er sikkert bare jeg som er elendig til å lete ^^ så trenger litt hjelp :) har du en nettside? hvilke tekstil skal jeg bruke? hvilken lim trenger jeg? skal jeg ha noe mellom taktrekket og takplaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonVolvo Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Den dagen taktrekket i min 740 takket for seg fant jeg frem et synetisk pelspledd jeg fikk av min farmor til jul for et par år siden. En tur til biltema og 250 stifter senere var både tak og midtkonsoll trukket i svart "pus" :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V!d@r Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 haha ^^ genialt ;)... jeg bestilte sort skai på stoffogstil ;), er ganske lang leveringstid eneste, men når det kommer, så skal det skamlimest ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745turbo Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 ipdusa.com! det bør sjekkes ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg