Gå til innhold

Soundstream Arosa: Seat "Psycho" Arosa prosjekt

Ranger emnet

Rockford Seat

Anbefalte innlegg

Alt i bilen blir solid nok, muligens solid nok... fikk høre her at endel biler har innfestingen til bakakselen i 3 stk M10 så da regner jeg med at Mellomtone/diskantene blir godkjent med 3 stk M8 :-)

Det ble dårlig med bilder alikevel... har gått på en kjempesmell og dypt personlig nederlag med stereo`n kommer tilbake med mere info etterhvert... nå skal jeg drikke meg full på hytta i noen dager og tenke over ting og tang....

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt riktig, derfor fatter jeg ikke hvorfor Morel ikke sender slike meldinger på PM, hvis det ikke er for almenheten.

Mvh

Dag Johansen

Jeg skal teste en liten ting i bilen min, men jeg skal ikke bytte ut hele frontsettet mitt. Hadde ikke giddet å gjort de omfattende customiseringene av f.eks mellomtone og diskant bare for å bytte de ut.

Jeg skal teste dobble midbasser i bilen, om det blir bra og om jeg kommer til å bruke det gjenstår jo å se... Først skal jeg finne litt motivasjon på fjellet. :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste en liten ting i bilen min, men jeg skal ikke bytte ut hele frontsettet mitt. Hadde ikke giddet å gjort de omfattende customiseringene av f.eks mellomtone og diskant bare for å bytte de ut.

Jeg skal teste dobble midbasser i bilen, om det blir bra og om jeg kommer til å bruke det gjenstår jo å se... Først skal jeg finne litt motivasjon på fjellet. :-)

Ahhh, vel god tur da! cheers

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hva er dags status på prosjektet?

Mvh Erik

Tja, ikke godt å si, har anskaffet en haug med stålringer til noe innfestinger av noen høyttalere. Venter på en ny amp fra USA, har en som tok kvelden (min skyld).

Har ellers kjøpt meg leilighet som jeg holder på å pusse opp så det går smått med bilen men det skjer småting hele tiden :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Många kilo är du uppe i nu? Verkar seaten kommer att väga ungefär dubbelt så mycket när du har stagat klart den ;)

Sist jeg veide bilen så var det 1255 kg uten fører og helve interiøret :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant