GalnemaX Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Heisann! Jeg lurer på en liten ting.. Jeg har en Opel Astra 1.6i med skivebremser foran.. Vil det gå an å montere bremseskiver fra Opel Astra 2.0 på min bil? Uten å bytte calipper osv.. Og vil det ha noen effekt? Vil bilen bremse bedre? Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hvor store skiver har du foran, 236? Jeg vil heller anbefale deg å skaffe deg calipere fra GSI og 256x24 EBC Turbo Groove skiver med Greenstuff bremseklosser. Disse klossene støver mye mindre også. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Takker for svar :) Får se hva det blir til.. Sitter bare her og tenker litt høyt :D Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 De samme caliperne og skivene sitter på 1.8-versjonen. Ring forskjellige huggere og hør med dem om de har de delene du trenger. Et annet tips er å ta bakstilling med calipere fra GSI, så får du skivebremser bak også ;) Har en '97 selv, mange planer for den, men ting tar tid. Noen spes planer på gang du da? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Takk for tips :) Har en del planer, men ikke no sånn kjeeeempe stort.. Hellakkere den.. SVÆÆRT anlegg ;) 16" felger tenker jeg.. Senking, effektanlegg, nytt luftfilter, grøftelys + det jeg kommer på underveis :) Har du noen svære planer? Bilder av bilen? Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Lakkering står på planen, men vet ikke helt når det blir ennå. Har ingen bilder her og nå desverre, men så langt er det bare gjort småtterier da. Dette er gjort så langt: K&N 57i luftfilter Simons 2.5" fra catta og bakover med doble 70x90 enderør El. M3-speil med varme og blinkers Cobra understell (sportsdempere og fjærer, senka 35/40) Lexus-baklykter Rieger grill med nett Fjerna dørlister Astra G hvite sideblinkers Wiecher stabstag i motorrom Lagt opp parklys i frontblinkerne Planer: Kjøpt inn 2 forskjellige sidedekor, muligens til salgs begge 2 Kjøpt inn panserdekor Kjøpt inn bakrutedekor Kjøpt inn Rieger frontfanger med grøftelys, ligger på vent Kjøpt inn Rieger nedre baklukespoiler (til salgs) MCR takvinge 18" hjul Rieger sideskjørt Rieger bakfanger FK Automotive klare frontlys med angel eyes FK Automotive klare frontblinkers Må kanskje ha ny Rieger grill, den jeg har er sprekt etter at fronten min "kyssa" bakfangern på en BMW nylig :rolleyes: Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Høres jo bra ut det :) Må få ut bilder og slikt underveis da :) Mvh Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Får prøve på det når ting begynner å skje. Bestilt nye baklys? Var en tur på hjemmesiden og så at du hadde lakket dem til gsi-utseende. Lar det bli med det istedet for å bestille nye? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 GalnemaX her: Inntil videre blir lyktene bak slik de er ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg