Gå til innhold

Kan noen modde min bil litt? :P

Ranger emnet

Fredrik92

Anbefalte innlegg

Hei! kjøpte meg en Ford Sierra 2.0 DOHC i november 2010, har gjort litt selv med bilen og har allt av deler for å bli ferdig :)

skal på med Cosworth frontfanger, cosworth grill, ny bakfanger (orginal) KSR bakpotte 4,5", sote rutene, cosworth sideskjørt, nye felger, bad-look på morette lyktene og cosworth grøftelys med Xenon og senk 40/35

Det eg har gjort til nå er: montert morette lykter, RS spoiler og cosworth panser med riller.

Har rust sveiset bilen og skal hel lakkeres på nytt, enten svart eller hvit, litt usikker...

Så noen som greier å lage noe med mine krav i svart eller hvit (eller begge deler)

Lykketil!!!

Bilder:

IMAG0127.jpg

IMAG0110.jpg

IMAG0021.jpg

IMAG0024.jpg

IMAG0022.jpg

7170064_520x0.jpg

7170065_520x0.jpg

IMAG0020.jpg

IMAG0129.jpg

KAN TA FLERE BILDER VIS DET TRENGS!! :P

Endret av Fredrik92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt mulighet til å ta et bilde skrått forfra, noe slikt som denne vinkelen? :)

7%20Sierra%20hvit%20stv%20(35).jpg

Endret av Chaddylac

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Oiiii, lenge siden eg lovet bilder :S

Glemte helt dette forumet, holder meg på fcn for det meste, men her har du noen bilder, bilen e jo moddet litt påi virkeligheten :P

IMG_0003.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0197.jpg

IMG_0198.jpg

IMG_0203.jpg

Deler som skal på:

bakfanger:

IMG_0118.jpg

IMG_0119.jpg

front fanger + grøftelys:

IMG_0117.jpg

IMG_0133.jpg

Bedre bilder nå Chaddylac? :)

Skal bruke de delene + svart eller samme diamant hvit farge alle delene i samme farge, cosworth sideskjørt, senk, cosworth panser, xenonlys i grøftelysene og sotete ruter bak

Takker på forhånd!!! :D

-Fredrik

Endret av Fredrik92
Lenke til kommentar
Del på andre sider