Peritre Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Er det lov å montere sunstripe helt øverst på frontruten? Eventuelt hvor bred kan den være og må den være gjennomsiktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Nei... det er ikke lov og montere noe som helst som hindrer sikt ut frontruta! noe jeg syns er tragisk...jeg har ikke behov for og se tretoppene.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Nei, men tretoppene (les: fotoboksene) har behov for å se deg..... :D Uansett, et ganske teit forbud som føyer seg inn i rekken. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 (endret) om jeg ikke tar helt feil her så må vi skille mellom sånn gradvis soting av øverste delen av frontruta og såkalla streamer som er ett klistremerke man da ikke ser noe igjennom. så sånn gradvis soting øverst på rutene er lov, dette er jo også orginalt på de fleste biler. mens streamer, som her på gamlebilen min er fyfy. så skal du ha noe sånt, så sast på å bytt ut hele frontruta med ei rute som har det. Endret Mars 4, 2011 av wildstyle Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Slik er lov.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 om jeg ikke tar helt feil her så må vi skille mellom sånn gradvis soting av øverste delen av frontruta og såkalla streamer som er ett klistremerke man da ikke ser noe igjennom.så sånn gradvis soting øverst på rutene er lov, dette er jo også orginalt på de fleste biler. mens streamer, som her på gamlebilen min er fyfy. så skal du ha noe sånt, så sast på å bytt ut hele frontruta med ei rute som har det. Det VAR lov...nye biler har ikke den stripen... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 å? er det sant... epic fail av satan... kremt... unnskyld, staten igjen. skjønner ikke problemet med verken det ene eller det andre, men de får ve bare holde på... Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg