Vw-passaten Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg er på jakt etter en frontspoiler til min passat 00 mod, stv. Jeg luret litt på denne : http://www.bsbildeler.no/?pno=166194 Men kom gjerne med forslag.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Har selv vurdert denne.. Er slett ikke dum.. Men blir nåkk selv å bare bytte nederste deln me en finere. Har du tenkt på sideskjørt og hekkskjørt? Har sett mange forskjellige biler som har montert på en "styling" front uten å sette på resten, og i å med att de er lavere en orginal fanger så blei det bare å se veldi dumt ut p.g.a høydeforskjellen. Vet ikke hvor lav denne fronten er i forhold til orginalt. Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw-passaten Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ja, jeg har lurte på sideskjørt og hekkskjørt.. Da blir det mer helskap i det.. Har du noen å anbefale? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 den var pen den fangeren der! sideskjørt ville jeg ikke anbefalt, da det egentlig er noe forbanna herk...håpløst og få jekken under... dårlig brøyta og du knekker de...bare kødd med sånt...holder i massevis med front og bakfanger=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Se for deg at du ser bilen din fra sia av. Bak og framme har du f.eks ca 5,5cm klaring, mens i midten ("lengste sia") har du 10cm klaring! Hvor pent trur du det ser ut? :) Ikke særlig etter det jeg har sett. Men som sagt så er det veldig avhengig av va du setter på. Det settet jeg har funnet e litt lavere en orginalt, så der kan man kansje bare bruke front å hekkskjørt. :) Har forslag men det må jeg ta etter jobb (: Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 den var pen den fangeren der! sideskjørt ville jeg ikke anbefalt, da det egentlig er noe forbanna herk...håpløst og få jekken under... dårlig brøyta og du knekker de...bare kødd med sånt...holder i massevis med front og bakfanger=) Er det virkelig noen som monterer styling for det er praktisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Hehe! Joda! Har du en kvalitetsfanger kan du brøyte lett pudder sne :) Å har du sideskjørt så hindrer du barn i fra å kryppe under biln under gjemsel lek :) Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Sjekk evt de jeg har på http://www.koolart.no under SRS-Tec styling og Volkswagen http://www.koolart.no/index.php/cPath/107_109_128 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw-passaten Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Takk for tips :) Er det noen som vet om det går an å bestille der en kan få i den fargen som bilen er ? Eller må jeg sende til lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Har tidligere kommet over en plass der de lakket ferdi på bestilling. Trengte bare å sende inn lakk kode. Men kommer ikke på hvem. Ikke sikkert de gjør det enda da. Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw-passaten Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Noen flere forslag til frontfanger? og evnt bakfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw-passaten Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Jeg lurte på disse : http://www.bildeler.no/?ASP=2347172&Random=149977850 Bare montere de i støtfangeren da? Eller må en gjøre noe "spesielt" for å montere de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg