MercedesW124 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Noen som vet hva den letteste måten og skrive ut fra AutoDB er? For og skrive ut hele siden brukte jeg 5 min i Photoshop, men det burde vel være en lettere måte? Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Vist du bruker IE er det ein funksjon som heiter skriv ut ;) trur det er ctrl + p =) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Vist du bruker IE er det ein funksjon som heiter skriv ut ;) trur det er ctrl + p =) Det er det i Google Chrome også :D Men når jeg skriver ut på den måten ser jeg bare masse reklame og nesten ingen bil, ser ikke tlf.nr engang....... Syntes de burde lage en "Skriv Ut" knapp som vi har på http://www.finn.no Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Trykk på der det står Salgsoppgave under de små bildene. Da får du en ren side uten grums å skrive ut. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg