marroc Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Hei. Skal en tur på hytte og vil kjøpe hurtigkjetting, just in case, men hvilket merke bør jeg kjøpe? Har lest at på Biltema sin er vanskelig å få på men funker når den først er på. Torshov har også, dyrere, men vanskelig å vite om det er samme måte å feste det på. Noen med erfaringer og dermed råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg har König No-Problem fra Thoshov til to biler. De har faktisk blitt brukt noen ganger. Broren min har Biltema kjettinger. Han tar seg frem like bra han. Jeg klarer nesten ikke å se forskjell på de. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Sjekk vgtv.no. Tror de testet litt forskjellig for et par uker siden. Biltema var vinneren, så vidt jeg husker. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg