Terjeth Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Jeg har ikke sagt at det er viktig, men nå er det en gang slik at man siden 2007 har rett til å velge selv hvilken bokstavkombinasjon man vil ha på bilen (eller snarere, hvilket distrikt du vil at bilen skal registreres i). Mens noen liker å pynte bilen sin med sideskjørt og spoilere, synes jeg det er artig å ha muligheten til å velge en bokstavkombinasjon som betyr noe for meg. Jeg bor på Sørlandet, og vil i utgangspunktet automatisk få en bil med PP på skiltet. Men jeg er tilflytter, og føler større tilhørighet til andre deler av landet (noen kjøper jo bunad for å vise hvor de kommer fra). Samtidig finnes det også bokstavkombinasjoner som av andre grunner har en betydning for meg, for eksempel initialene i fornavnet til meg og kona. Jeg forventer ikke at alle skal forstå at jeg synes det er morsomt å velge bokstaver. Jeg forstår heller ikke hvorfor rånerne her i bygda synes det er kult å kjøre rundt med juletrær med lys på taket, eller hvorfor noen finner det formålstjenlig med kufangere og tusenmetere på Skodaen sin. Vi er vel forskjellige.. Selvsagt kan ikke alle like det samme. Var ikke for å være "idiot" jeg spurte, er bare nysgjerrig:) Håper for din del at du får den kombinasjonen du ønsker:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Og for å være totalt nerd: EL er elektrisk bil, GA gassdrevet, HY hydrogen og CD ambassade(?) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 kongen kjører vel cd ? eller har kansje ikke bokstaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Kongehuset har regnr som A-1 eller A-2 og lignende. Ihvertfall de limoene som brukes til å frakte kongefamilien. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 aha det ver det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg