Gå til innhold

hjelp med anlegg på audi 80

Ranger emnet

Audi4lifee

Anbefalte innlegg

Det er flere gjennomføringssteder i torpedoveggen som du kan bruke. Kabelen kan du legge under terskellistene, disse trekkes rett opp for å løsnes. Dekselet under A-stolpen er festet med en skrue. Før dette taes av så må dørpakningen fjernes der dekselet er. Når du kommer bak til baksetet trekker du kabelen under sidedelen av seteryggen og du er fremme i bagasjerommet.

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt;

For 80 b4 som har montert batteri under setet bak; hvilken dim er det brukt (ca) og hvor er kabelen trukket til? Bilder hadde vært supert!

[Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi]

[Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ]

[Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ]

X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått p anlegget og det fungerer svært bra :D

men har en liten problem.. kjøpte meg feil kabel til forsterkeren og skulle egentlig ha sånne signal kabel og jeg fikk ikke bytta så må kjøpe meg nye kabler

men problemet er at når jeg slå av cd spilleren så slår ikke forsterkeren seg av

lurte på om det går ann å koble en ledning fra forsterkeren også til bremselysene bak ? for da vil forsterkeren slå seg av når lysene ikke står på ?

og spiller det no rolle hvor tjukk kabel jeg bruker ? til bremselysene altså

Bil:

1: Audi 80 2,0

2: Audi 80 2,0E Quattro

3: Audi A4 1,6

4: Bmw 518i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan kople remote-inngangen på forsterker via baklys (ikke bremselys ;)). Jeg ville heller ha trukket en ny styreledning fra remote på spilleren til remote på forsterkeren. Holder med en tynn ledning, f.eks. 1mm2

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et annet problem som jeg glemte å si igår

det er at cd spilleren slår seg av når volumet ligger på 23-24 og det skjer ikke alltid

har vært sånn før også når jeg ikke hadde anlegg og hadde bare de orginale høytalerene

hva kan det være da?

er så irriterende at cd spilleren slår seg av :s

Bil:

1: Audi 80 2,0

2: Audi 80 2,0E Quattro

3: Audi A4 1,6

4: Bmw 518i

Lenke til kommentar
Del på andre sider