Gå til innhold

Interiørlakk

Fox

Anbefalte innlegg

Skiltet er litt i veien for aliminiumgitteret du har lagt. Jeg har planer om å forminske skiltet på frontfangeren slik at du får se hele gitteret. Forresten, det var pent. Du får skrive litt mere detaljert hvordan du fikk det til?

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klippet til og borret små hull der gitteret skulle sitte. Stakk noen ståltråd ned og rundt den ene maska i gitteret slik at det sitter fast. Det lille gitteret står kun i spenn. Det sitter ett sport merke over den nå. Har ikke bildet av det. Gitteret i grillen limte jeg bare på fra baksiden.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Blir sikkert bra :) Hvor mye måtte du ut med for bakfangeren? har sett på den selv se.

Kul styling:

http://syuninracing.k-server.org/pripri/diana10.html

http://syuninracing.k-server.org/pripri/cruxp10.html

Jeg sier bare Halleluja, Brother!!!

Den frontspoileren fra Diana var fiin. Jeg tror jeg må hyre en japansk tolk for å oversette den dere internettsiden. Takk skal du ha ! Jeg betalte 3500 kr for vingen, 2500 for det nydelige hekkskjørtet, 2400 for sidekjørtene med luftinntakk(husker ikke navnet nå ), 6000 for vogtland proffkit komplett senkesett med dempere+ 800 i frakt.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det over nett, men det på Thorshov er helt likt :) Noen steder får du tynnere gitter, men styr unna dette. Det blir så tynt at når du presser litt hard på det så blir det "bulk" som reflekterer lyset feil og det blir stygt.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Har lakka intriøret i bilen min nå. Ble egentlig ikke så veldig fornøyd. Tror jeg kanskje tar det opp senere, å pusser vekk alle ruglene som er på midtkonsolen (orginalt)

bla1.jpg

bla2.jpg

bla3.jpg

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problemer å lakke. det er litt knot og demontere, men fordi jeg har øvd meg på kompisen in sin primera gikk det unna på under 10 min.

Jeg har også vært inne på tanken å lakke flere deler rundt i bilen i samme farge, for å få en mer helhet. Men jeg tror det kommer til å bli for mye blått...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...