Alfa Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Smartass til fyr asså... http://zoilgateam.free.fr/michael%20young%20agree%20with%20scooter%20.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 jøss. :D virker jo ikke helt stabil den fyren der Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hahaha, heftige saker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 lol skulle ønske jeg kunne Fransk ikke helt stabil han der, men han skulle vel sjekke om det var noe liv i de Politi folkene som stod der ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 vært postet før den vel?? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Haha seriøse greier :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Tro det eller ei, den sendingen der så jeg ved en tilfeldighet på direkten. Jeg skjønte ikke hva det gikk ut på før det var for sent å kopiere det. Derfor var gleden stor over å finne et opptak her. :) Utrolig bra fres i programlederen, forresten. Han er noe annet enn kjøttpikken fra Farmen. Jeg lo så jeg hadde vondt da han nappet i brekket så bilen ble stående på tvers i veien, etterfulgt av at han la seg over passasjersetet og sendte noe antifascistisk propaganda gjennom megafonen. Flukten var virkelig tragikomisk. Han snudde brått rundt i veien, gasset på, kom med et kortvarig jubelbrøl, gira og masa, og han foretok den mest desperate forbikjøringen jeg har sett på lenge. Virkelig et eksempel til etterfølgelse. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 hahaha, veldig bra :) Noen som fikk med seg hva resultatet av dette stuntet var?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Var ganske observant og bra reaksjon på han som kjørte varebilen da og klarte og sperrew han inne.... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 skulle visst hva han sa til purken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Noen som kan oversette?? Eneste jeg forstod var Peugeot og megafon... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Har sett den før, men ler så jeg rister :D Lurer på hvilke konsekvenser det der fikk for ham jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Det der er hva jeg kaller realityshow! Ut med bigbrother og 24-7! Lekent.. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg