steinar Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Noen med bilhenger som er interessert i å tjene noen kjappe hundrelapper? Jeg må ha frakta et vrak fra Sandvika opp til ISI - 10 minutters tur. Jeg har ikke hengerfeste på bilen min og i tillegg lite lyst til å betale prøveskilter for å flytte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by steinar Noen med bilhenger som er interessert i å tjene noen kjappe hundrelapper? Jeg må ha frakta et vrak fra Sandvika opp til ISI - 10 minutters tur. Jeg har ikke hengerfeste på bilen min og i tillegg lite lyst til å betale prøveskilter for å flytte det. Koster ikke stort mye for prøveskilter 1 dag da... husker ikke helt.. men var ikke dyre greiene... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 165 kr tror jeg Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by AXi0N Koster ikke stort mye for prøveskilter 1 dag da... husker ikke helt.. men var ikke dyre greiene... Jeg har pelt hele bilen i deler :D Skal ha hjula også før den går i pressa. Ingen dører, ingen dæsh, ikke panser, ikke bakluke og håper jeg får skrudd ut motoren hvis jeg ikke er for dum :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Skillz2k 165 kr tror jeg Det er en stund siden... den prisen ble kjapt doblet for en stund siden, så du må ut med ihvertfall 300kr for en dag! :( Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Orph Det var da merkelig.... Senest på torsdag betalte jeg 175kr dagen ! Kanskje det er endra igjen... ikke vet jeg... men når jeg var på Biltilsynet på sommeren ifjor så skulle de ha 300,-/døgn Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 175.- pr dag :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Du kan også kontakte rdl, sjekk info på http://www.rdlx3m.com han frakter biler osv osv for deg, er usikker på prisen hans men. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Det er mange annonser rundt i aviser etc. hvor folk tilbyr å hente vrak. De skal sikkert ha litt for det, men du for sikkert en 1000kr av de når de kommer. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 har maila rdl - det høres ut som en plan :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg