streetsliderz Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 kjøpt ny bil, og masse rare løsninger på alt det elektriske i bilen, så prøver å få litt orden i og under dash bordet. da jeg kom over denne: Den var mer eller mindre kasta inn under dashbordet. og jeg lurer på om denne har noe med alarmen å gjøre? (defa) eller hva er det egentli. sto lite info på selve boksen også.. og knappene gjorde meg enda mer usikker. Noen som har peiling?? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Kanskje forrige eier vet det! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 nei han visste ikke.. Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Søppel? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Søppel? ;) det er fort i søppla det havner om jeg ikke finner ut hva det er ja... Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 anyone?? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 ettermontert av alarm ser det ut som(ikke defa men billigere kina kopi) Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 det er defa i bilen også så det virker jo teit. hva skal de "knappene" eventuelt brukes til? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Jalla elektriske vinduer? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 er originale elektriske vinduer i bilen Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 ingen som vet 100% sikkert hva dette er?? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 never mind jeg fant ut hva det var. det er kontrollboksen til plasmaskivene i instrumentpanelet Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg