Wrijey Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Hei. Holder i disse dager på å få montert styling kitte eg kjøpte for snart eit år sia :tannløs: Men har problemer med at alt mulig står i vegen... der i blandt spylerveske tanken... Det eg har tenkt på er å kappe av den delen av tanken som står i vegen, i og med at dette ikkje er så mykje, å så "sveise" dette... Er dette mulig? kossen plast sveiser ein egentlig? :P Tips og forslag?? Mvh Birger Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Kan ikke heller prøve å varme opp forsiktig da og heller prøve å forme til. tror det blir litt for tynnt å sveise i. gulvleggere og takdekkere har leister sveiseapparater med passende munnstykke. bruk samme type plastikk som matetråd.husk å skjær et V-spor der du skal legge sveisen.Men igjen..... sats heller å få tak i en annen beholder eller flytt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 søk på youtube der er mange som plastsveiser. er ikkje noe problem og plast sveise i grunn vist man ikkje bryr seg om sluttresultatet er litt lite pent men du kan jo eventuelt lime da. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 prøv å varme pent med en varmluftpistol og form den inn der den ligger i veien... spylerværsketankene er stort sett laget av en eller annen termoplast, og smelter om det blir for varmt... alternativt kan du jo fjerne hele tanken og skaffe en polert alutank, så får du styla motorrommet litt og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Om det blir fint drit eg i :tannløs: Men det må sjå litt proft ut ivertfall så vist bilen ein gang skifter eier som igjen skal skifte front ikkje blir stående å gape av det synet han får :P Må bare ha ein tett tank :) Trur eg gjer eit forsøk på å varme, vist ikkje dette funker forsvinner sikkert heile beholderen så får eg komme med ein go idè til vinteren igjen når eg har mest brukt for den =) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Prøv dette: http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikalier/Ovrig/Plastsveising/ Funker som bare det! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg