Gå til innhold

Selges: Datasprut.vass volvo 8 v topp, grenrør og 3 toms eksos

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har en b23 sugemotor jeg selger i deler hvis ingen vil ha hele maskinisten.

Sprut, autronic sm2 med ledningsnett som passer på rødblokk, følger med fordeler og mulighet for og ta synk på plugg kabel nr 1 for en enkel variant, hvis ikke passer ledningsnettet for trigger på veiv og synk ifra kammen. Vanntemp, luft temp og tps følger med.

Tenkte 6000kr for sprutet.

160 topp som er maxporta, forbrenningkammer er gjort større og avrundet, 46 rustfrie innsugsventiler, 37,5 rustfrie eksosventiler, faste pushere, planet 2,5mm, justerbart kamdrev i alu, kammen har løft på 14mm og durasjon på 306 grader.

6000kr for toppen.

4-2-1 Grenrør, beregna for max utak på 2,3 liter og 3 toms jt eksos, så og si ubrukt, kun kjørt varmt noen ganger.

3000 kr.

B23 bunndel, blokka planet 0,4mm, stempelt vender over blokka, må bruke original tykkelse på topp pakning. Nye råde og bærelager, shimsa oljepumpe, ny vannpumpe og letta svinghjul med ny klutsj.

3000kr

m47 girkasse med mellomaksel

700kr

Kan kjøpe hele skiten samlet også.

Er det noe som frister så gi et bud.

Bilder kan ordnes eller ses her: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=19505

Ring meg på 95298427

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Har en b23 sugemotor jeg selger i deler hvis ingen vil ha hele maskinisten.

Sprut, autronic sm2 med ledningsnett som passer på rødblokk, følger med fordeler og mulighet for og ta synk på plugg kabel nr 1 for en enkel variant, hvis ikke passer ledningsnettet for trigger på veiv og synk ifra kammen. Vanntemp, luft temp og tps følger med.

Tenkte 6000kr for sprutet.

160 topp som er maxporta, forbrenningkammer er gjort større og avrundet, 46 rustfrie innsugsventiler, 37,5 rustfrie eksosventiler, faste pushere, planet 2,5mm, justerbart kamdrev i alu, kammen har løft på 14mm og durasjon på 306 grader.

6000kr for toppen.

4-2-1 Grenrør, beregna for max utak på 2,3 liter og 3 toms jt eksos, så og si ubrukt, kun kjørt varmt noen ganger.

3000 kr.

B23 bunndel, blokka planet 0,4mm, stempelt vender over blokka, må bruke original tykkelse på topp pakning. Nye råde og bærelager, shimsa oljepumpe, ny vannpumpe og letta svinghjul med ny klutsj.

3000kr

m47 girkasse med mellomaksel

700kr

Kan kjøpe hele skiten samlet også.

Er det noe som frister så gi et bud.

Bilder kan ordnes eller ses her: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=19505

Ring meg på 95298427

solgt sprutet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider