Gå til innhold

Hva slags bil bør jeg kjøpe

Ranger emnet

Labrador

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe meg bil.... men vet ingenting om det.

Aner ikke hva slags merke jeg skal velge. Jeg har en hund, labrador og vil ha plass til å kjøre litt større malerier....

Hvor bør jeg begynne...noen tips???

Noen som vet om hundesikring i bil.

Er kunstner så prisklassen bør ikke bli for stor.

Håper noen svarer.

Hilsen Labrador

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg snakket med en veterinær som sier jeg fint kan ha en Golf til hund, med nett an kan dra opp.

Så spørs det om hvor stor den er bak når man legger ned seter.... om det går da ?

Noen som vet....

Vet ikke noe om temperatur bak i Golfen...

Takk for svar fra alle forresten.

Så er der hvor gammel jeg bør kjøpe da.... Noen råd om dette ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye rart en skal høre før ørene detter av :)

Labrador er ikke en liten hund og ville ikke på noen som helst måte anbefalt en liten bil

til deg.

Kjøp deg en stv. av et eller annet slag eller en caravelle, er ikke noe problem med varme bak i slike biler og labrador er en hund med greit med pels

kjøpe seg en bil som man er avhengig av og slå ned sete for og få meg sin beste venn er ikke en god løsning o du vil angre rimelig fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jo da, men er forskjelige størrelser på stv også. men du kan j ha hunden løs i baksete også så kan du jo bare kjøpe den bilen du har lyst på. Men er vel på budt med sikring av hund på lik linje som med mennesker, enten i bur bak eller så får man kjøpt en tullete patent man setter i sikretsselen noe jeg personlig ikke har troa på. noen stv kommer med laste sikrings nett mellom bak og baksete ett nett man drar opp dette er vel greit nok som sikring også.

Men beste sikring av hunden får du med hundebur som da sitter fast burde egentlig ikke være tillat med noe annet

Men fin deg en bil du liker og har råd til og ta det der fra :)

finn.no og avansert søk med for eks. 10 000- 30 000kr så ser du jo hva som kommer opp, lettere og hjelpe også vis man kommer med noe mer spesefik

Endret av jan_erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Toran varebil er jo knall for ditt bruk!

Jeg er også kunstner (på hobbybasis) også driver jeg med hestesport. Kjørt både katter, hunder, malerier, hesteutstyr og høy i denna! ;D De begynner også å bli veldig billige i varemodellen, pluss at de er veldig gode å kjøre!

Ta en titt her: http://teamgoldylox.webs.com/apps/photos/album?albumid=10846101

Lykke til! :)

vchnm.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gir oss en maks-pris, altså det høyeste beløpet du vil bruke på bil, så kan vi komme med flere forslag. Og hvis du velger avansert søk på finn.no/bil, så kan du trykke inn de tingene du ser etter. Både makspris, antall seter, merke og en haug med andre ting. Men som sagt, vi trenger et beløp for å kunne gi deg gode forslag.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider