Gå til innhold

Hvilken forsterker? trenger råd

Ranger emnet

olekr93

Anbefalte innlegg

Da kom det litt meir info.

Lasten blir her 2 ohm (lasten = den samla impedansen av høgtalerene)

Du seriekobler spolene. (får da 4 ohm pr høgtaler)

So parallellkobler du subene (får da 2 ohm)

Dynabel har salg på Alpine MRP-M1000 (monoforsterker)

Den skal passe bra

http://www.dynabel.no/shop/

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.tenker at det blir bra jeg.er 35mm2 ledning som går inn i den forsterkeren.bare koble bass elementene dine i 2 ohm som todleif sier så blir det nokk greit skal du se.men pass på gain bare.det er ikke noe volum knapp.koble det opp og er du misfornøyd med lyden kjøper du en ny forsterker eller sparer opp til en ny en ;).men husk og ha god jording. mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan tror du det blir med en sound magus 1500W forsterker da? dette er også ei monoblokk ;)

Er den fortsatt å få kjøpt ny?

For å sei det sånn: Skulle eg ha kjøpt meg ein forsterker, hadde eg iallefall ikkje kjøpt SoundMagus

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke kjøpt den jeg heller.men han har jo denne liggende så det koster han ikke noe der.sound mangus er jo faktisk ikke det værste en kan slenge inn i bilen da.fins jo værre.men til første gangs bruk er det ikke så værst.den basser og bromler fra den forsterkeren.er ikke vitsi og kjøpe hi end med en gang liksom.mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider