Gå til innhold

Masse deler til golf2 til salgs og kunnskap deles :)

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Strippet akkurat en gti 16v 4-d for alt det maskinelle, med ledningsnett og alt og bygget det inn i min bil, en 1,8 gl... sitter derfor igjen med en haug av deler til golf 1,8 gl og litt karosseri deler til 16v.. dører, med fine trekk, bakluke, grill + en haug av ting... 1, 8 motor, forstilling, bakstilling med trommelbrems osv... trenger du noe, så bare spør...

Lurer og på om det er noen flere som bygger vw golf i sørlandsdistriktet, søker en for samarbeid og utveksling av ideer.... Er blitt meget god på ombygging til 16v og godkjenning...

Har alle de nødvendige godkjenningspapirer, hvis noen vil låne...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få svart på alt her, maskin er fucka, så må ta dette etter hukommelsen.. Den fronten jeg har er en 4lykters front med 5 tversgående riler(ny type), men en av ekstralyktene er knust og liten defekt på ett av festene... vil ha 300 for den.. ikke eblemfri forresten :( synd og skam...

Har leppa, men bare den til de gamle fangerene og ikke til90.. har sparco nteriør, så ikke brukt stolene, men noen hadde kuttet i de, så de var ikke særlig fine, det er derimot dørtrekkene... de er i sort med grå og hvite striper.. Er du interessert i de så finner vi en grei pris, skal iallefall ike bli dyrt.

bilen var en 86 modell, så har ikke noe av 90 utstyret....

Demperene var slitte...

Hvis noen skulle ha ligggende enten en bensinpumpe til 16v, eller luftslangene til bremsene foran, så er jeg mannen å kontakte :)

Wabby: blir rått det.. er i oslo nå, men skal studere hjemme på hia til neste år så vi treffes sikkert...

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

det er derimot dørtrekkene... de er i sort med grå og hvite striper.. Er du interessert i de så finner vi en grei pris, skal iallefall ike bli dyrt.

jeg vill ha dørtrekkene dine... 4dørs da? pris?

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jooey.. Trekkene er til 4 dørt ja.. tenkte jeg ville ha 400 for de.. hvis du er interessert, så ring meg på 45283673... Ikke noe vits i å sende mail, da faren min har en syk trang til å slette alle mail som ikke er til han....

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

Hei Jooey.. Trekkene er til 4 dørt ja.. tenkte jeg ville ha 400 for de.. hvis du er interessert, så ring meg på 45283673... Ikke noe vits i å sende mail, da faren min har en syk trang til å slette alle mail som ikke er til han....

hehe...greit, skal ringe deg.. men.. har du bilder? vil gjerne se hva jeg kjøper..

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Som tittelen tilsier så lurer jeg på om jeg kan bruke en Gti 8v girkasse i min 8v Gl?? Tror det er på tide å skaffe seg ny kasse nå,og motor hvis noen har noe liggende,eller vet av noen som har.. Hvis noen har en komplett 16v GTi som bare står og ruster bort,vil jeg gjerne kjøpe denne for motor og kasse sin skyld.. Trenger ikke mer enn motor,kasse og understell (forstilling,bakstilling osv)og dører,helst nyere enn 88 .. Interiørt har jeg det jeg trenger.. Snakker om 2'er.. Og 4dørs,som jeg vet er en synd og skam.. :D :) :(

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider