Gå til innhold

Ang avgiftsfri diesel

Ranger emnet

millhouse

Anbefalte innlegg

Grunnen for at jeg lurte var at en bekjent av meg ble tatt for noen dager siden med en gammel hiace personbil.ikke varebil.

her ute på landet :D er det ofte kontroller med diesel,mange som har egen tank hjemme på gården.

Han snakket om en bot på bortimot 35,000!!!! Syns dette hørtes litt høyt :rolleyes:

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du bor i storbyen og kjører på en golf 1,6 diesel.. så tviler jeg på at de sjekker hva slags drivstoff man kjører på.. har hørt om kontroller på yrkesjåfører å sånt.. men vanlige privat biler i en stor by... tviler jeg sterkt på :)

sikker på at snuten i Oslo/bærum ikke engang vet det:).. dumme rookies.. her følger vi alt som står i manuell boka vi fikk fra politiskolen.. "how to be a cop in 10 days" og "police quiz for dummies"

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broren til en kompis kjørte avgiftsfritt i et års tid, mente han hadde tjent inn igjen alt boten hadde kostet.. kjørte faktisk gratis, fylte fra tanken på jobben..

e jo kos det, å spare 30k, men ka om du blir tatt første dagen? då har du spart ca 25 kr, og så må du ut med 30 000.. bare en tanke.. :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider