firelude Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Hei folkens ! Er det noen som kjenner til firmaer som selger disse hekkvingene som vi som var unge på 80-tallet hadde bak på våres Mazda 929 HT'er , Celica'er , Datsun SSS'er etc etc . Disse var mattsvarte , nedbøyd på endene og var skrudd fra undersiden gjennom 2 føtter . Mener de var av fabrikat "Richard Grant" ....mulig det var et annet navn... Er det kanskje noen som har en slik liggende å slenge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 RGA var vel navnet ja... Richard Grant Accessories, tipper jeg. Eiker Motorshop hadde agenturet på disse, men har vel neppe noen liggende ennå... Hvilken bil skulle du hatt til? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Colt Celeste . Jeg har en slik vinge på min Celeste GT 2000 som jeg monterte på i 86-87...men denne er noe skadet etter mange år med syke personer bak rattet...skal restaurerer en Celeste ST 1600 og tenkte da at den skal få 80-talls look . Bakrutesjalusi , blanke skvettlapper , bøttelykter og selvfølgelig hækkvingen....jada jada jeg skal montere sportsspeil fra Engelman ( trur det var rett navn ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg