The Next Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 noke frå e bay ,men noke teknisk info på kor mykje overtrykk det gjer og kor månge omdreiningar motor må ha fer og nyte noke effekt er ikje og få. fleip eller fakta..lurer eg på http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p5237.m2000013&item=300531936993&viewitem= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Haha.. Det der er tatt opp på forumet her MANGE ganger.. Og det har tilogmed blitt laga en kronerulling for en fyr som kjøpte en sånn sak, og kjørte bilen sin i benk.. Finner du tråden, finner du også svaret på om du bør kjøpe den, eller heller bruke pengene på ei fylla ellernoe.. :) Her er forresten tråden jeg prater om: http://www.bilforumet.no/andre_forum/teknisk/161660-elektronisk-turbo-kronerulling-dyno-the-end.html Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Next Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 fikk dette svaret hos en leverandør av en billigere utgave :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220530848176, this part is not for making boost or overpressure is just to make the air atomize the fuel and we recommend that you put it after the mass sensor because if you put it before it the sensor might get bad reading Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.