AMPFILER Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 med pappa vedsidenav da elle? :D Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Ble litt lei av å se den Mercedesen spole rundt, hvem sin (pappa) var det ? =) Og han med 200sx'en så ikke ut til å ha helt 100% kontroll, snitta brøytekanten (og traff en også) ;) Og kjekt å fjerne mobilstøy/prat :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Sjaføren av mercedesen har egentlig en audi 4*4 rs2 Er ikke helt stø på biler som trekker på ett hjul. Men audi'n står til lager bytte. Hjul lager er no dritt:D Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by DeejPhant Da satser vi på at alt fungerer! FILM : Meet@Sørumsand Takk til alle som kom og som lagde show! Kult gjort Takk til bruttern for hjelp med redigering! Virket da i går også. :confused: Eller var det innlegget mitt du ikke syntes noe særlig om, kanskje? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Vi har blitt spurt om å fjerne denne filmen herfra. Men ser brukeren ikke har klaget på det selv i denne tråden, vet ikke om han har sendt noe PM eller noe, men det burde han da gjort. Nå er det litt sent, og filmen blir neppe glemt om linken ble fjernet fra dette forumet. Grunnen er at filmen inneholder ulovlig kjøring med skiltnummer. Og det er jo ekstremt dumt å legge ut på internett! Jeg fåreslår at dere fjerner filmen fra nett og redigerer bort skilter. Selv om det nå er for sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hvilket skiltnummer er det man ser egentlig? Hvis det er noen som kan redigere å legge ut på nytt så er det bare å gjøre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Den det gjelder må gjerne sende meg en pm så skal vi få fiksa det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Virket da i går også. :confused: Eller var det innlegget mitt du ikke syntes noe særlig om, kanskje? :D Fikk aldri lest innlegget ditt jeg.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Kan ikke huske ha sett noe skilt nr Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Nettop! Skjønner ikke hva folk klager over.. Man kan vel såvidt skimte et silhuett eller 2 men det er uansett ikke nok til å få noen anmeldelse på seg.. Men må ha både skiltnr, ansikt og kjøring i samme klippet for at poli10-faen skal få gjort noe. Ellers så kan man jo bare nekte og si at det var noen andre som kjørte. Men hvis den personen som klagde kan sende en pm til meg så skal jeg gladelig få rettet opp i dette en gang for alle. (Driver å lærer sladding/sensurering nå) Forresten så har jeg prata med alle (nesten) som var på treffet og jeg har ikke fått noen negativ respons fra dem angående filminga. Mange som synes filmen var kult lagd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Du skulle hatt noe bakgrunnsmusikk :) Menne du har vel kamera med på neste treff og ? :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Jeb Du skulle hatt noe bakgrunnsmusikk :) Menne du har vel kamera med på neste treff og ? :) Vis vi hadde hatt med musikk så hadde vi jo ikke hørt fullt så masse av billyden! :) Kamera skal jeg dytte på deejphant neste treff! når blir neste treff tror dere da? i mai ? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 For min del så kan vi ha treff hver helg! Synes det var skikkelig kult å bli kjent med litt flere bilinterreserte folk jeg! Hva med å sperre av hele stripa og arrangere 0-201m ? :D (halvveis tull for de som ikke skjønte det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Skulle fått prøvd å arrangert noe streetrace lingnende greier ja! hadde vært tøft og filmet. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ligger denne filmen noe sted som er mulig å laste ned fra nå? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg