Gå til innhold

DVD-spiller

Ranger emnet

knumar

Anbefalte innlegg

Skal på ferietur med bilen til sommeren og tenkte å investere i dvd spiller sånn at ungene kan se på film mens vi kjører. Ungene er 6,8 og 11 år. Ideelt sett så ønsker jeg et duo system med to skjermer som enten kan vise samme film på begge skjermene eller som kan vise to forskjellige filmer. Er det noen som har tips om hva som kan være bra å satse på? Trenger også tips om evt andre ting jeg bør være obs på når jeg skal få DVD i bilen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet en takskjerm, siden jeg i mangel av mer informasjon antar du har en HiAce med flyttbare bakseter, og LCD-skjermer innfelt i nakkestøttene på forsetene får gjerne for lang avstand til de i baksetet, og nakkestøtteskjermer i seter som kan tas ut av bilen blir bare rot. Så spørs det f.eks. om du har en 7-8seter / minibuss, slik at du kan ha en skjerm for hver seterekke, eller en kombi med ett bredt baksete (da kan faktisk LCD-støtter på forsetene fungere), eller... altså, mer info om hva slags HiAce du har! Antall seter, skillevegg, minibuss, årsmodell... jeg må visualisere hele interiøret i mitt indre... ;)

6041_Khudos_LCD-R1100_IR_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1999 modell kombi med ett bredt baksete og med skillevegg bak. Ønsker derfor i utgpkt en nakkestøtteløsning med to skjermer som kan spille av samme film på begge skjermene, men som også kan vise to forskjellige filmer. Det er tre unger som skal se på dette så det bør være uttak for flere sett med hodetelefoner, enten trådløst eller kablet. Det er en litt spesiell kombi med litt større avstand enn normalt mellom fosetene og baksetet, men likevel ikke større enn at det burde gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider