stian91 Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 du kan jo eventuelt prøve å sjekke relèet, om det har sluttet å virke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Frode Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 (endret) Jeg tok av slangene ut til ver enkelt dør og testa de ved å prøve å låse dørene mens slangen var blokkert, fant ut at ved å blokkere slangen til tanklokket så låste dørene seg fint. Fulgte da slangen videre og kom til at vakum-aktivatoren til tanklokket lakk. Det er et lite hull i enden på aktivatoren som man hører/kjenner det lekker i. Endret April 8, 2011 av Stein Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvan Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Nå vet jeg ekstremt lite om reléer og om det elektriske i biler generelt, så hvordan ser jeg om reléet ikke fungerer som det skal? Skal prøve med såpevann og teste ved å ta av slangen ved tanklokket i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Nå vet jeg ekstremt lite om reléer og om det elektriske i biler generelt, så hvordan ser jeg om reléet ikke fungerer som det skal? Skal prøve med såpevann og teste ved å ta av slangen ved tanklokket i morgen. Husk å blokkere slangen også, ikke bare ta den av. Da er du like langt... Sett i en skrue eller noe så det blir helt tett. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Frode Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 (endret) Nå vet jeg ekstremt lite om reléer og om det elektriske i biler generelt, så hvordan ser jeg om reléet ikke fungerer som det skal? Skal prøve med såpevann og teste ved å ta av slangen ved tanklokket i morgen. Tror ikke du bør dytte slangene nedi såpevann.. Drar pumpa det i seg er den ganske sikkert ferdig.. Hold bare for enden med en finger, det skal ikke mere til. Og om du hører pumpa gå, er det lite sansynlig at det er en el-feil Endret April 8, 2011 av Stein Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvan Skrevet April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Da har jeg testet slangen og den hvite lille boksen som er ved tanklokket og den så ut til å fungere fint, altså den lille boksen. Holdt fingeren over slagen men fremdeles ville den ikke låse seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Frode Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 sitter en slik sak i alle dørene, du bør teste alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg