Decepe Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Tenkte jeg skulle bytte olje på saaben... Pga bilens alder så vurderer jeg mineralolje, men halvsyntetisk kan vel også gå (?) Pris spiller rolle, så med mindre noen kommer med skrekkhistorier om eksploderende biler og andre skumle ting så blir det nok no guffe fra biltema. Kom med tips og andre ting og ikke minst ting På forhånd takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Jacob Hei ta deg en tur innom oss hos Jacob`s Auto-Supply. Vi selger både Castrol og Total olje - da vet du i det minste hva du får. Hilsen Jacob Har du priseksempler på 4liter 10w-40 halvsyntetisk eller mineral? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Er medlem av motorklubben på haugenstua.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hei, jeg la inn et notat under bilklubber her på forumet. Be klubben din om å ta kontakt. Jacob Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 "Sjefen" tar kontakt til uken. http://www.motorklubben.com For mer informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg