Excaliburz Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Beste tuning = riktig dekk og dekktrykk :p Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Tenkte bare jeg skulle si fra om at det eneste kravet man har på seg når det gjelder eksosanlegg er at akselerasjonsstøyen ikke skal overgå et visst dB-støy,pga at når man eventuelt kjører forbi noen og akselererer hardt,så skal det ikke gjøre at den man kjører forbi får noia! Dette var det svaret jeg fikk hos biltilsynet da jeg skulle få Svendsen Eksos til å bygge for meg.. Ble 2,5" hele veien på min Golf II .. Jævlig gromm lyd, forbedret akks og mindre bensinforbruk (faktisk).. Kjipt at jeg ikke kommer på hvor høy dB som var lovlig,men dette får man vel vite hos Biltilsynet?! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg