sAudi Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Er det noen her på forumet som har noen erfaringer med denne mannen? Har fått han anbefalt, men ville høre med flere hvor jeg skal trimme min 2,2t. Noen som har noen bedre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Jonus kansje? har iallefall levert trimmen min Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAudi Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hvor mye hester har du da? og hvor mye kostet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 ca 350 uten å ta i... kostet ca. 20000 for alt... (turbo, genrør, benstrykkreg., chip, bensinpumpe, turbotrykks reg, stivere wg fjær) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by tvindal ca 350 uten å ta i... kostet ca. 20000 for alt... (turbo, genrør, benstrykkreg., chip, bensinpumpe, turbotrykks reg, stivere wg fjær) Montert nå da? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAudi Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hørtes jo ikke så dyrt ut det da. Regner med at det var en s2 motor du bygget ut ifra? Men Jc ligger liksom litt nermere meg, men det er kansje ingen som har noen erfaringer med han her? Har du fått seriøse 350 benket hester eller er det sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Må jeg si var en meget hyggelig pris. 350 hk for 20 laken.. Hva er nummeret til Jonus? Har han noen web adresse? Ang JCS: Fyren er flink han, bygger om biler og trimmer det meste, bare penger som setter en stopper for fantasien. Veldig dyktig på Audi. Beste er vel å reise til han å spørre og grave litt. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Ola: alt ligger i eska, så baserer talla ut fra jonus... skal til og montere snart... venter bare til kong snø er på tur bort, er nok med chip på vinteren! fikk feil grenrør først så ble litt komplikasjoner med monteringa... måtte fjerne frontlykta for og få på turboen, ble derfor forsinka! Saudis: ikke benket nei! kommer heller ikke til og gjøre det hvis ikke jeg kommer over benkingsutstyr nærme her! Yatsy: har ikke hjemmeside, kan nåes på 92607078 terje Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAudi Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Yatsy Må jeg si var en meget hyggelig pris. 350 hk for 20 laken.. Hva er nummeret til Jonus? Har han noen web adresse? Ang JCS: Fyren er flink han, bygger om biler og trimmer det meste, bare penger som setter en stopper for fantasien. Veldig dyktig på Audi. Beste er vel å reise til han å spørre og grave litt. Hvor mye hester fikk du ut av din da? Å hvor stabil har den vert? Er litt viktig for meg at bilen starter vær dag. Tengte jeg skulle sette på en rs2 turbo, chip, grenrør og eksos. Har en 3 bars mapp sensor. så håper jo på å komme over 300HK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Tror han med den blå S2 sedanen som ikke går har noen meninger om denne karen! Bilen har jo ikke gått på flere måneder. Vet ikke grunnen, men ruller gjør den iallefall ikke. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Tror han med den blå S2 sedanen som ikke går har noen meninger om denne karen! Ja hva skjedde egentlig med den bilen? Ser den har stått der borte en stund nå. Det er vel den blå Audi 80 Godkjent som S2 du tenker på? Var det han som kjørte uten intercooler? Meg bekjent skal vel JCS flytte fra Lindeberg nå, er vel noen som har kjøpt opp tomta med byggninger. Så hvor han skal nå, vet jeg ikke. Takk for nummeret Tvindal, tar kontakt med Jonus etter anskaffelse av en ny S2 coupe. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Ja. Jeg har også hørt at han rullet rundt uten cooler. Hvor skadelig er egentlig dette? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Ja. Jeg har også hørt at han rullet rundt uten cooler. Hvor skadelig er egentlig dette? Dette er vel litt avhengig av hvor hardt og langt du kjører. Uansett er det nok ikke bra, blir jo veldig varmt da. Om dette er årsaken til at bilen står vet jeg ikke. Men står bilen der fordi det er garanti sak? Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Om det er en garanti sak aner ikke jeg, men jeg kan sikkert finne det ut. Isåfall en lang garanti da. Jeg hadde ikke turt å gi så god garanti på en så gammel bil. Man vet jo liksom alderig hva som kan skje. Normalt er jo 3 måneder, men det er jo fra en bil forhandler. Å omfatter som regel motor og drivverk. Kan høre med noen venner av meg jeg. Men hvordan var det med driftsikkerheten på din når den ble trimmet og hvordan brukte du bilen? Alt holder sikkert hvis man holder farts grensene.;) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by tvindal Saudis: ikke benket nei! kommer heller ikke til og gjøre det hvis ikke jeg kommer over benkingsutstyr nærme her! Ta deg en tur på Bjørnstad Bil da, de ligger jo ikke så langt unna. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg