Yatsy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Men hvordan var det med driftsikkerheten på din når den ble trimmet og hvordan brukte du bilen? Alt holder sikkert hvis man holder farts grensene. Er det meg du tenker på? Har aldri trimmet bilen hos JCS annet enn noen chip, og de har funket veldig bra.. Ellers så skrur jeg for det meste selv. Gikk ikke den blå S2 sedanen veldig bra da? Var å så på den når den fortsatt var tilsalgs, men syntes prisen var litt i drøyeste laget. Men så er den godkjent ombygd som S2 da, det teller kanskje en del. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAudi Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Vet du om noen biler som er trimmet der? Var den blå dere prater om trimmet der? vet du hva som var gjordt med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Vet om flere biler som er ombygd og trimmet hos denne karen, det meste er Audi og Ford. Mye standard trim som bytte av grenrør, turbo, innsug, dyser og chip. Om den blå S2 sedanen (Audi 80) er bygget av JCS vet jeg ikke, men det var han som solgte den.. Ring JCS du, han kan sikkert svare på dette.. :) Blir litt enklere det. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Joner'n kan nåes på 93031222 også... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg