xanus Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Selger en w124 230e i deler nå, har alt bortsett fra: Kardang Automatkasse Fangere Det som er av utstyr på bilen er: ABS Vacuumstyrt korsrygg's justeringer PENT svart interiør ( bortsett fra slitasje på venstre side førerstol) Motorn gikk bra, men er noe tull med insprøytninga da den ikke gikk ordentlig på tomgang.. Har manuellkasse liggende, å nesten dobbelt opp med deler som selges.. gi bud på deler, og vil dere ha bilder så tar jeg det, delene finnes her hjemme hos meg ( tretten, 3 mil nord for lillehammer) og i verkstedet mitt i vestre gausdal! Kan nåes på 95426896 til alle døgnets tider. mvh Andreas Moe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanus Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 bump :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanus Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 bump :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sukkers0et Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 er bånnpanna på en 230e samma som en 300e trenger? leiter meg ihjæl her snart =P Siter To Be Old And Wise <3 You Must First Be Young And Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg