Gå til innhold

Hjelp med Audi 80 1987 modell

Ranger emnet

Sozinho

Anbefalte innlegg

Heisan

Trenger litt råd/tips til ett par ting med min 1987 Audi 80

1: Gasspedalen

Mangler "fotbrettet" til gasspedalen og skal skaffe meg en ny, noen som vet hvordan den er festet ?

2: Tåkelys

Det sitter to ikke fullt så pene blikkdeksler foran tåkelysene mine. Skrudde disse av og fant ett tåkelys med litt rustfarge på (smittet av fra dekslet) som fungerte, og ett tåkelys uten frontglass som ikke fungerte (har ikke byttet pære enda)

Noen som har ide om hvor jeg kan kjøpe slikt billig ? Er ingen bilhugger i nærheten her så vidt jeg vet...

3: Høyttalere i front / dashbord

Er disse 4" ? Eller er det noe spesiell mål på de ?

4: Audi klistremerke bak

Bak på koffertlokket sitter det et slags Audi (4 ringene) merke som jeg har prøvd å ta vekk med varmepistol. Selve det hvite merket gikk fint av ved å varme opp merket og skrape forsiktig med et gammelt trumf kort, men etter å ha fjernet det er det et mørkere felt rundt der ringene var, og der ringene var er det lysere felt, slik at man kan se at det har sittet noe der. Vet ikke helt om det er lim ellernoe annet som sitter igjen. Har ikke turt å skrape noe mer i frykt for å skrape lakken. Kan polish, colorback eller lignende være tingen, eller bør jeg vaske over med noe for å fjerne det som evt. sitter igjen her ?

Takker for all hjelp

Edit: Legger til ett bilde av slik klistremerket så ut før jeg tok det av, kanskje noen andre har hatt / sett et slikt og forstår hva jeg mener.

audi.jpg

- 1987 Audi 80

x 1992 Mazda 323 (Påkjørt i rundkjøringa av en Toyota Hilux)

x 1985 Ford Sierra

x 1976 Ford Granada

x 1985 Honda Civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sozinho

Heisan

Trenger litt råd/tips til ett par ting med min 1987 Audi 80

3: Høyttalere i front / dashbord

Er disse 4" ? Eller er det noe spesiell mål på de ?

4" passer oppi ja. Dog ikke alle former for "chassis" til høyttalere. Noen er litt store så du må klippe litt nedi hullet i dashbordet.

Jeg tok ut noen som passer nedi der fra prosjektbilen min i går. Der er høyttalerchassiset modifisert så de passer uten at du må klippe i dashbordmaterialet.

Har ikke kamera for hånden ekkurat nå. Modellen er Alpine SPS-1029S. 80WPeak/20W RMS.

Send meg en pm om det er interessant. De går billig.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider