xxs Lupo Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Sveriges första Lupo med 18", så vad tycker ni om det? Jag ska aldrig gå över 16" på min, jag lovar:D Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 ALT for høy;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Sett denna? sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 råe felger på den svarte lupoen men ca 4 tommer for store etter min smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Fest hjula med fire bolter før du tar deg en kjøretur da.. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Kid-A Sett denna? Jo visst, den har jag allt sett. Den där bilen har ju lite bredd på fälgarna i.a.f.:D Men det ser nästan större ut än 18" för det är väl 18"?:rolleyes: Jag tycker det blir alldeles för stort, men det är klart att det blir ju lite mer sport att få bilen låg ;) Gubbarna som kör med så stora fälgar kan ju oftast nästan krypa under bilen och byta avgassystem utan att hissa upp den:D Bilen måste ju bli hemskt slö med däck med så stor rullomkrets, min bil kändes lika långsam som en traktor när jag gick från 175/50-13" till 195/45-16"... Det kändes ju som om bilen skulle välta så fort man svängde :D Nä, breda små fälgar är roligast. Kanske inte riktigt med detta et't på fälgarna, sticker väl ut lite väl mycket :D Vad är det för en maskin i den svarte Lupon egentligen? Tycker att kylavätskebehållaren sitter på fel sida av bilen, är det en diesel eller en 1L kanske?:rolleyes: Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by xxs Lupo Vad är det för en maskin i den svarte Lupon egentligen? Tycker att kylavätskebehållaren sitter på fel sida av bilen, är det en diesel eller en 1L kanske?:rolleyes: 1.9 150hk TDI ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by LupoB0Y 1.9 150hk TDI ;) thumpsup Er det sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Nok moment til å dra rundt de store hjula da sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Oj, det är ju lite udda:) Det ska nog räcka till för att dra runt monstertrucksfälgarna då;) Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Kid-A Nok moment til å dra rundt de store hjula da sombrero nok moment til at det holder lenge! jaaaada Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg