Gå til innhold

Er dere intressert i isbanekjøring i vinter?

Ranger emnet

Era

Er dere intressert i isbanekjøring i vinter  

49 stemmer

1. 1. Er dere intressert i isbanekjøring i vinter

• Ja.
      39
    • Nei.
      2
    • Vet ikke.
      6
    • Tørr ikke.
      4

Anbefalte innlegg

Jeg og no kompisser har prata om dette og tenkte flere av dere her inne var intressert.

Det vi snakker om er og leie isabanen på innsjøen i Sigdal samme som VAG og Porsche klubben leier om vintern.

Er interessen stor nok kan vi jo lage "Bilforumet on ice" treff og "Bilforumet on ice the movie" hehehe :D :D :D

Hva synes dere?

Jeg skal hvertfall ha pigg på Alfa`n som har trekk i rette enden og har sperre og to dobble også ut og gasse :D :D :D

mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Jeg er interessert jeg, men jeg skal på VW Audi Club sitt bane treff på Sigdal i Februar, så ett treff nummer 2 på is blir kanskje litt mye av det gode ? Eller ..... :D :D :D

Å kan det virkelig bli for mye asså... :D:D:D

Jeg skal også på et med Alfa klubben.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Jeg og no kompisser har prata om dette og tenkte flere av dere her inne var intressert.

Det vi snakker om er og leie isabanen på innsjøen i Sigdal samme som VAG og Porsche klubben leier om vintern.

Er interessen stor nok kan vi jo lage "Bilforumet on ice" treff og "Bilforumet on ice the movie" hehehe :D :D :D

Hva synes dere?

Jeg skal hvertfall ha pigg på Alfa`n som har trekk i rette enden og har sperre og to dobble også ut og gasse :D :D :D

Ideen høres genial ut..

Får man lov å kjøre med rallypigger?

Alfa med bakhjulstrekk? Hvordan Alfa er det?

Og ikke minst.. hva med prøveskilter? Noen har rappa skiltene til Asconan ( http://Http://www.ascona.no )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

WTF!!?????

Rasa den nye turboen??????

Åssen klarer du det da??

Kjiiiiiiiiiiiiiipt asså!! :rolleyes:

Jeg har tenkt å ta over for TS-racing nå jeg! Bare pass deg Tommy, bilen min kommer til å gå i stykker oftere enn din så! :rolleyes:

Jo da, det stemmer. Var akkurat ferdig med å bytte tettinger i servopumpa og hadde fått den inn på plass igjen så skjer dette. Ladda det det gikk i andre gear, flutselig ar det ikke no mer trykk. Ikke no ulyd, luft-psjyy eller no annet illevarslende. Bare null turboladding. Har konstatert (så langt) at det er akselbrudd i turboen... doh

But I'll be back!

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Ideen høres genial ut..

Får man lov å kjøre med rallypigger?

Alfa med bakhjulstrekk? Hvordan Alfa er det?

Og ikke minst.. hva med prøveskilter? Noen har rappa skiltene til Asconan ( http://Http://www.ascona.no )

Yes her er alt av pigger lov på banen på veien er en annen sak.

Bare synd jeg ikke har annent en rallypigg til Alfa`n...

Det er en 75` Berlina 2000 4 dørs familie Alfa i Aubergine farge :D :D :D

Tror prøveskilt er ok mener og huske RS2 kjørte med det i fjord.

Skal sjekke det når det nærmer seg for sikkerhets skyld :D

Ja Ascona med rwd er koolt på is det da hehehe.

mvh

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider