solid Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Jeg vil ha nytt filter på bilen min for å få grommere lyd. Men det er en stor stygg luftfilterboks som må av, problemet er at på denne boksen så sitter luft(mengde/masse)måleren.. Hvordan løser jeg dette problemet? Motoren er en 2.0 i Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 du røsker evt. målere ut av gammel boks. mekker et nytt rør og putter evt. målere i rør så tar du filter og stasjer det på enden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 er mange andre tråder her med samme spm.. men er riktig besvart ;) hehe http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29256 Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg