kingalne Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Har lyst å få felga til å bygge litt lenger ut nå når våren snart kommer og det er tid for sommerdekka, slik at dem i det minste går kant i kant med hjulbuen. Har ET 35, men dem bygger for lite etter min mening. Tenkte derfor å sette på 5/10mm spacere, så lurte eg på om noen har erfaring med dette ? Må eg kjøpe nye/lengre hjulbolter for å få trygt nok feste for felga ? Tips mottas med takk ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 har selv 5 mm spacere på min b4, og det passer bra, men tror du burde prøve 10mm, skal gå uten å subbe det. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 går bra med både 5 og 10 mm,skaffer det ved interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by 911ruf går bra med både 5 og 10 mm,skaffer det ved interesse Og da snakker vi pris? Og det er med sånn "senter ring" på spacer? Og når vi snakker 5 &10 mm så er det tot distanse; 10mm= 5mm per side?? Skaffer vel både 4&5 bolt vel? Og et spørsmål til: Spacer som bygger 5mm, er det da nødvendig å bytte til lengre bolter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 på 5 mm spacere er d ikke nødvendig å bytte bolter, men når du kommer ut på 10mm er d kanskje litt lurt. Oppgitt mm er på hver side. Fåes i både 4 og 5 bolts. i alle tykkelser. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg