Gå til innhold

Hva er det forteste dere har kjørt/sittet på (med sykkel/bil)?

Ranger emnet


Audunius

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok vel 100 bilder(billige filmer i Danmark) tenker jeg, men det var med vanlig kamera så det er litt leit å legge de ut:)

 

Drit fett treff.... er jo 80% Volvo da, så du må like volvo litt for og få full utnyttelse av treffet.

Men dett var mye ennet fett der også:D

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

Tok vel 100 bilder(billige filmer i Danmark) tenker jeg, men det var med vanlig kamera så det er litt leit å legge de ut:)

 

Drit fett treff.... er jo 80% Volvo da, så du må like volvo litt for og få full utnyttelse av treffet.

Men dett var mye ennet fett der også:D

 

Også som et + så var det mange svensker der... hehehehe

Syn med bildene da... Scanner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

Tok vel 100 bilder(billige filmer i Danmark) tenker jeg, men det var med vanlig kamera så det er litt leit å legge de ut:)

 

Drit fett treff.... er jo 80% Volvo da, så du må like volvo litt for og få full utnyttelse av treffet.

Men dett var mye ennet fett der også:D

 

Butt-Head har jo masse bilder fra det treffet på maskinen sin. Du har ikke fått en kopi du også da?

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteste jeg har kjørt med bil er 240 km/t ...Audi..

Forteste jeg har sitti på med bil er 255 km/t ..Volvo 850 T5®..

 

Forteste jeg har sitti på med sykkel er. 237 km/t ...R6...

Forteste jeg har kjørt med sykkel er vel 55 km/t med min gamle Suzuki PV 50 :D :D

 

Om en 50ccm kalles sykkel da.. TRØsykkel da iallefall!! :cool:

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Drit i å spor av helt !?

Litt avsporting skader jo ikke, men å begynne å diskutere helt andre ting som har ikke noe med topic å gjøre er ikke alltid så kult.... Synes jeg iaff.

Sorry, glemte meg helt ser du..... Gikk litt fort. Skjer ikke igjen i dag.....

 

Men litt topic da

 

195km/t max med 18" på S40'in 1,8 Går kanskje litt til men strekka må være lang..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

forteste jeg personlig har kjørt med bil er 230km/t med en calibra 16v, i den lengste tunnelen mot hell/værnes, fra trondheim.

Så den skal gå såpass,

 

hadde 200 med min på autobanen da jeg hentet den i Tyskland (tørte ikke mer fordi jeg ikke kjente bilen)

 

Hadde også 190 på Kjeppestad-sletta i Ski en gang med den,

men da var det ikke jeg som kjørte den.

 

Som passasjer på en R6, rakk vi å komme opp i 180 på Vestveien i Ski.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bunna speedoen på min egen bil (220 kmt) med orginal 136 hester sugemotor.Har satt på med S2 sedan i 280 kmt i en tunnel......hadde sikkert klart 300 på meteret hadde vi turt mere i og med at det var en tunnel!!!!!Har suttet på med en Suzuki Gsx-r 1100 i 290 på meteret.Har suttet på med Yamaha R1 i 300 på meteret.

 

 

 

Alt dette er selvfølgelig løgn og bedrag til eventuelle Onkel Lakriser som leser dette

 

(Dere har hatt lappen min tilsammen 15 måneder jævler.Jeg sponsa også julebord og ferieturene deres)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår