Gå til innhold

Hva er det forteste dere har kjørt/sittet på (med sykkel/bil)?

Ranger emnet

Audunius

Anbefalte innlegg

195km med en hyundai fx 1,6 med 3 stk i bilen på vei fra son mot oslo (nye mosse veien), ikke så veldig langt fra tusenfryd i lett motbakk (utrolig overrasket)

ikke glem at dette kun er vås.. jeg bare skryter så onkel skal få noe å bruke arbeidsdagen på :ssip:

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Audi quattro turbo

Har bunna speedoen på min egen bil (220 kmt) med orginal 136 hester sugemotor.Har satt på med S2 sedan i 280 kmt i en tunnel......hadde sikkert klart 300 på meteret hadde vi turt mere i og med at det var en tunnel!!!!!Har suttet på med en Suzuki Gsx-r 1100 i 290 på meteret.Har suttet på med Yamaha R1 i 300 på meteret.

Alt dette er selvfølgelig løgn og bedrag til eventuelle Onkel Lakriser som leser dette

(Dere har hatt lappen min tilsammen 15 måneder jævler.Jeg sponsa også julebord og ferieturene deres)

Skal de syklene ha vært orginale?? da har de nok jammenmeg ett happy happy gla' meter.. (eller så var sjåføren litt vel "skrytete"..)

motoren er kanskje fortsatt litt "tight" (sprell ny R1), men der var det 249 som max med 2, og 280 som max med 1.. (gore-tex dress..).. STOOOOR forskjell på å kjøre 2 eller 1 i de hastighetene.. og man skal vel jobbe på litt for å bikke 300 med en vanlig R1 med EN person.. eller??

A6 272km/h

Golf 245km/h

FZR 600 250km/h

R1 280km/h (kan det være ganske nøyaktig? virket ihvertfall veldig veldig mye fortere enn alt annet jeg har kjørt... )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Hva er det forteste dere har kjørt/sittet på (med sykkel/bil)?

Corvetten hadde jeg i 260, men da begynnte jeg å dra igjen så jævlig mange biler, pluss at jeg dro fra de jeg kjørte i følge med, så jeg roet ned..

740en jeg hadde dro jeg til over 6000rpm på 4. giret (automat).

760en hadde jeg ikke i mer enn ca 200

Men det mest sinnsyke jeg har kjørt fort med er vel en Transit 2,0L, den hadde jeg i over 150, vinglete og jævlig, speilene felte seg inn i over 120 pga luftmotstand..

Den samme bilen har jeg faktisk hoppet med, under en forbikjøring via av/påkjøring på Rv4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FastFord kjørte Modeo'n til fatter til speedometer nåla ikke gikk lenger - eller det vil si den gikk ekstremt sakte oppover (rundt 205 km/t) oppover østerdal'n med meg som passasjer.... Måtte gi seg da'n gikk tom for vei og det kom en krapp sving. (men det teller kanskje ikke å sitte på :-) )

Selv har jeg bare hatt den i 180 (Sierra 1991 mod. Si-sport) og det var egentlig fort nok på den elendige hullete riksveien.

--

BigChevy - som nå har en bil som ikke er noe særlig å kjøre fort med (med mindre det er på motorvei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider