Gå til innhold

Dempere til 323f

Ranger emnet

TBI

Anbefalte innlegg

Til sommeren må jeg investere i nye dempere og fjærer til min Mazda 323F 92mod. Ene demperen har frosset fast og blitt slått i stykker.

Noen som kan anbefale meg noen merker og bedrifter?

Billigst og best :rolleyes: ? ;) (en ganske så umulig kombinasjon)

Helst i nærheten av Trondheim. Er ikke å etterstrebe å kjøre x-antall mil med defekt demper.

Tobias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg dempere hos Ais i Fossegrenda( i Trondheim) , dær selger de Sachs dempere eller Boge (Sachs dempere er vel levert orginalt hos Mazda)

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=386342

han selger senkesett....

koster vel 2 store høvdinger for 4 dempere. ev noe mindre med noe rabatt..

:D :D :D

1984 Landcruiser 4.0 TD HJ60( 38x15" hjul, 6" heving)

1999 Avensis 2.0 sol (konebilen)

1989 626 stv

+++ mye annet skrap :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdaloonie

Kjøp deg dempere hos Ais i Fossegrenda( i Trondheim) , dær selger de Sachs dempere eller Boge (Sachs dempere er vel levert orginalt hos Mazda)

koster vel 2 store høvdinger for 4 dempere. ev noe mindre med noe rabatt..

:D :D :D

Takker for tipset. :)

Er disse kara, ja? :

A I S Bildeler

Hornebergv. 4 A, 7038 Trondheim 73 87 77 00

2k for dempere hørest da billig ut? Vanlige "biltema/cd-cardic" blir jo på over 3k.. rabatt?

Får stikke innom dem å forhøre meg om hva de har :)

EDIT: Han skulle ha 1000,- +frakt for settet. Tror ikke det blir det, ser Jamex får dårlig omtale rundt om. (vil ha Eibach jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider