Zettie Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Fikk min RFR-3110 lørdag og monterte den ganske straks.. Tre timer senere var svigermor og slengte en handlepose inn bakluken og da gikk seff membranet til helvete :( (har ikke noe gitter eller jall foran) Hva kan jeg gjøre? 7-8 cm rift langs kanten :/ Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Du kan jo prøve å lime. Men prøv å ta bilde av skaden så man kan se hvordan den er revnet. Langs etter festet mellom membran og oppheng? Rart at den ikke tålte en handlepose, min sub tålte å bli slått med knyttneven. (var sint på den siden den ikke tålte den effekten jeg mata den med :D ) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Spørs vel om det ikke var noen liter melk i den handleposen ;) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Eg kjørte borremaskien gjenom min under montering, funket bra å lime den. Men det var ikke så stor skade da... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 hvis det er ca 7-8 centi kan det kanskje bli litt verre..prøvde og lime en rift i høytallerne på rommet, det gikk helt skeis..rifta var ca 5 cm Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hey, hvilket lim er isåfall best å bruke? Har fått et "nesten" hull i MTX 12 tommern min; tenkte jeg skulle lime over for å fylle "bumpen" og forsterke elementet slik at det ikke revner helt! Forslag??? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 er vel bare å kline på noe sikaflex..gjorde dette med en sub jeg klarte å skade, virket fint det. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 My bad, tenkte bare lim jeg! sikaflex burde vel funke!?:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Men hva du skal gjøre med sviger mora vet eg ikke,hva med å bulke ho med handleposer fra byggmaker) spiker, hammer osv...?= Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Riften ser ille ut, er langs med ('en, akkurat i skøyten mellom "mjukis"-guffen og selve membran :/ Ser ikke ut til å være mulig å fikse, men skal prøve med litt sikaflex, siden det allerede er feckered kan man vel prøve det meste bare for å ha det prøvd, skader iallefall ikke mer.. Svigermor selger jeg glatt.. Kan dele henne opp og sende henne i norgespakke-esker for dem som måtte være interessert. Betaler frakt + 100 spenn for dem som vil ha'a... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Kan hende jeg slår til på den deal`n der! Kjenner en som trenger et lodd baki bilen på glatta! :D :D :D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Prøv heller epoxy enn sikaflex . Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Kjipern da.. Vært veldig uheldig.. Dette elementet er jo meget sterkt med Gummi Oppheng og MEGET sterk plate(membran) eneste svakheten er i midten.. Min var i en helt firkantet kasse som tippet over i bilen da jeg bredda den ut på E6 for noen uker siden.. syns lyden ble så rar så jeg hoppet ut og tittet bak i bilen.. Der sto kassa med subben nedover, hele saken sto og hoppa i bagasjerommet :) ikke et merke i subben :D er jo gummiflexn som tok seg av.. hoppinga :D men, gleder meg til å få bygd en ordentlig kasse til dette minimonsteret :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hadde neppe gått hull hadde det ikke vært for en melkpakke som traff.. Var akkurat den kanten oppe på pakken som traff med ene hjørnet, akkurat nok kraft til at den gikk igjennom tror jeg.. Deretter gjorde vel vekten resten kan jeg tenke meg :( Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg