kvikk Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 jeg har en golf IV 98 mod. 1,6 Har problemer med at gearkassen er treg å få i gear. Spesielt på første. Er det noe som kan fikses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Er det byttet girkasseolje på bilen din ?? Det kan være en løsning...... Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hei Har samma problemet på min 1.6. Nevnte det for verstedet da jeg hadde bilen inne til service. De kikket på det, men fant ingen feil. De sa de hadde smørt giroverføringene. Den var litt bedre da jeg fikk den tilbake, men det varte bare en uke el no... Nå er den like hard igjen. Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvikk Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 jeg prøvde det i går å smøre opp gearoverføringen, og alt framme der, fordi der var det j ostørt som i sahara, og det kom seg litt, men ikke på førstegir der jeg har hatt mest problemer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg