Gå til innhold

hurtigris...... honda integra r

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

:eek: Feit lyd i den der gitt... Sinnsyk turtallsmaskin. Nå fikk jeg enda mer lyst på integra enn jeg allerede har. Men det blir vel noen år til. I mens får jeg kjøpe meg gen. 3 prelude 2.0i 16v 4ws. Eller noe lignende. ;)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pompiuses

Så vidt jeg vet så har den 3" eksos og kortere giring. Tror den i utgangpunktet var ment til rally da den også har veltebur. Foruten om det er den så vidt jeg vet original motormessig.

Takk for svar. Jeg måtte spørre, for jeg reagerte litt på de korte girskiftene. Herlig lyd, og en herlig bil!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integra Type R er en av få biler jeg SKAL ha en gang i livet, husker enda den som gikk i gatebil racing serie... hadde ikke store problemer med å henge på de aller fleste biler der den ;)

Råfet bil. Men jeg får visst ikke denne filmen til å virke??

Edit:

Jo da nå virka det :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pompiuses

Tatt i betraktning at ITR har en nypris på ca. 330k så er ikke det noen uoppnåelig drøm ;)

Plus at jeg får ganske bra rabatt siden jeg jobber på honda verksted :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Plus at jeg får ganske bra rabatt

siden jeg jobber på honda verksted :D

Heisann.....

Men du får ikke bruk for den rabatten når du kjører

ITR da.....!!! hehe...

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...