Hans Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 ganske sikker på det ja.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Ok! da får jeg stikke bort en tur å kikke litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 jeg snakka med han typen i dag.. bilen var solgt for nesten en mnd siden så jeg var litt seint ute.. Men uansett vet noen om noen andre Falcon er jeg intresssert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Driver jeg snakka med han typen i dag.. bilen var solgt for nesten en mnd siden så jeg var litt seint ute.. Men uansett vet noen om noen andre Falcon er jeg intresssert! åja... det var kjipt.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg