kai_willy Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Hersker Hans Så får du masse kjørefølelse før sommeren kommer. Så du føler du behersker bilen. Så napper ofte momentet i 8rn løs bakhjula. spesielt i rundkjøringer, Må også innrømme at jeg hele tiden blir frista til å ta noen "drifter" inn og ut av rundkjøringer og enkelte andre svinger når det er lite trafikk. Hehe, hvem har vel ikke hatt det mye morro i rundkjøringer;) Og aksjelasjonsfeltene med litt brå sving ut på motorveien, er også morsomme. Spesielt når det regner. Men det er bedre og ha en annen vinterbil da, synes jeg, for da er det så utrolig deilig å ta frem "bilen" til sommeren igjen og du går og gleder deg til det hele vinteren :D Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Har snakka med ein kar no. Så her er lista som han hadde fått frå eit verksted om kva som måtte gjerast: --------------------- Kontroll Camaro –74 Calipere henger/tette bremseslanger(?) Hjulsylinder vs Div. bremserør,rust Bremseskiver Foringer ”Subframe” foran.Bolte/skive sett. Hjulbolt hsb Hjulmutter vsb Foringer bakfjærer St.dempere foran Eksos anlegg”henger og slenger”vs Rust fremre fjærfester bak Rust bakplate Rust hj.bue vs Slark i dørhengsler Vindusheis hs Slikkelist dør utv.hs Dugg park/blink foran Girkasse svetting/treg i inngrep Små lekk./svetting motor Lekk b.tank(påfyll.rør?) --------------------- Berre brukar ein av mine eksisterande trådar til dette spm. Men er dette overkommeleg jobb? Eller blir det alt for masse? Er ein 74 mod Camaro, han har sagt 39.000 før eg fekk lista, men no sa han at prisen kunne diskuterast sidan saken kom i eit anna lys. Motoren som står i er ein 350, som ikkje er heilt orginal, men som skulle "mele som ei katte". Synspunkt folkens? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Burde ikke gi mer enn noen å 20 000kr. Kjøpte TAen for 3år siden var vell i noenlunde samme tilstand ga 40 000 for den. Men en vanlig Camaro er ikke vært mer enn rundt 20 000 i den tilstand. Hadde det vært en Z28 hadde saken vært en annen. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Kaksa Har snakka med ein kar no. Så her er lista som han hadde fått frå eit verksted om kva som måtte gjerast: --------------------- Kontroll Camaro –74 Calipere henger/tette bremseslanger(?) Hjulsylinder vs Div. bremserør,rust Bremseskiver Foringer ”Subframe” foran.Bolte/skive sett. Hjulbolt hsb Hjulmutter vsb Foringer bakfjærer St.dempere foran Eksos anlegg”henger og slenger”vs Rust fremre fjærfester bak Rust bakplate Rust hj.bue vs Slark i dørhengsler Vindusheis hs Slikkelist dør utv.hs Dugg park/blink foran Girkasse svetting/treg i inngrep Små lekk./svetting motor Lekk b.tank(påfyll.rør?) --------------------- Berre brukar ein av mine eksisterande trådar til dette spm. Men er dette overkommeleg jobb? Eller blir det alt for masse? Er ein 74 mod Camaro, han har sagt 39.000 før eg fekk lista, men no sa han at prisen kunne diskuterast sidan saken kom i eit anna lys. Motoren som står i er ein 350, som ikkje er heilt orginal, men som skulle "mele som ei katte". Synspunkt folkens? Styr unna er mitt råd!!!! som jeg skrev i en annen tråd: "billige" amcar`s er for dyre her på berget i forhold til det du for igjen for en bra!! Mye jobb på den der og det kan være OK hvis du vil ha et prosjekt...men ikke til den prisen... Nei vær tålmodig så dukker nok riktig bil til riktig pris opp..! Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 hva med denne? jeg vurderte faktisk denne bilen, men kom over ett relativt god kjøpt av en annen bil her i distriktet så jeg valgte den foran Caprien. mer info: Veteranbørsen Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Sendte mail til amerikanskebildeler.com. her er svaret eg fekk: --------------------- ALLE PRISER INK MVA. ----- Opprinnelig melding ----- Fra: "Kim Sund" <kasund@online.no> Til: "Amerikanske Bildeler" <info@amerikanskebildeler.no> Sendt: 22. mars 2004 23:49 Emne: Emne Amerikanske Bildeler > > Hallo. > Eg lurer litt på å kjøpe meg ein 74 mod camaro. > Den er litt "sliten" så her er ei liste som eg fekk med selgar om kva som må gjerast. > > Har dere noko formeining om kva det kan komme til å koste å fikse det? Isofall er det mogleg å gjer det? > > -----------------Kontroll Camaro –74 > > > > Calipere henger/tette bremseslanger(?) ? Hjulsylinder vs 260,- > Div. bremserør,rust alle 1350,- > Bremseskiver 790,-STK > > > Foringer ”Subframe” foran.Bolte/skive sett. ??? > Hjulbolt hsb 20,- > Hjulmutter vsb 20,- > Foringer bakfjærer 120,-STK > St.dempere foran GASS 390,-STK > Eksos anlegg”henger og slenger”vs ??? > > > Rust fremre fjærfester bak ?? > Rust bakplate ?? > Rust hj.bue vs BAK SKJERM 1190,- > > > Slark i dørhengsler DØR BOLTER 90,-STK > Vindusheis hs ? > Slikkelist dør utv.hs 490,-STK > Dugg park/blink foran > Girkasse svetting/treg i inngrep > Små lekk./svetting motor > Lekk b.tank(påfyll.rør?) > > ------------------------- > > Hilsen Kim Sund > Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Høres ut som veldig mye arbeid. Har man litt erfaring og know-how fra før er det meste mulig. Men husk at deleprisene er bare en del av utgiftene. Du vet aldri hva som går i stykker under demontering, og du vet heller ikke hvos ille det er under den synlige rusta. Jeg hadde nok tatt en god sving rundt den her ja. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg