VeeDub Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Kjøpte ny bil for en halvannen måneds tid siden. Har ikke fått Årsavg regning. Er ikke de nye reglene slik at den som står som eier 1. Jan Får denne regningen? Hva skjer om han ikke betaler? Kommer nye "lapper" automatisk til eier av bilen, og forrige eier får purringer? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg er i samme situasjon og aner ikke hva som skjer. Jeg har jo ikke sett denne regninga liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by steinar Jeg er i samme situasjon og aner ikke hva som skjer. Jeg har jo ikke sett denne regninga liksom... Yup.. og tviler på at forrige eier betaler denne om han ikke MÅ. Så... noen som veit noe? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Betalingsansvar Står du som eier av kjøretøyet 1.januar 2004 er du ansvarlig for at avgiften blir betalt. (Skulle bilen ikke brukes – stå avregistrert - i 2004 måtte skiltene ha blitt innlevert før 31.12.2003.) Dersom kjøretøyet selges før betalingsfristen 15. mars 2004, er du likevel ansvarlig for at avgiften blir betalt. For sen betaling medfører tilleggsavgift på 250 kroner. Avregistrerer du kjøretøyet (NB: Ikke vraking !) ditt i tidsrommet 1.januar til 15.mars, og ikke har betalt avgiften innen forfall, må du også betale tilleggsavgift på 250 kroner. derr! MEN, hva som skjer om forrige eier ikke betaler... det er vel uvisst. Det er jo tross alt du som ny eier som sliter når de kommer og tar skiltene... tips: ring nærmeste trafikkstasjon og spør. du burde finne kontaktinfo her lykke til :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg