audun34 Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Har en bmw 323i -85 modell .. For ei lita stund tilbake gikk veivposisjonsføleren til faens, den ble dregd inn i dynamoreima. Så bestillte jeg ny føler, bytta også ledning mellom coil og fordeler og selve coilen. Har også bytta alle tennplugger. Satte i de nye pluggene i går kveld og satte batterie på ladding. Så gikk jeg ut i dag og sku starte den, den starta med en gang og gikk fint i 3-4 min og så stoppa den bare. Noen som har noen tips i det hele tatt!? Begynner å bli litt desperat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Prøv å gå over alt du har rørt når du har gjort denne jobben, kan jo være noe banalt? kanskje coil ledningen ikke sitter helt på eller noe. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg